4 nov. 2013

HALLOWEEN PARTY



Espero que hayáis tenido un puente estupendo y terrorífico, yo he aprovechado para sacar por fín la ropa de invierno, que ya va haciendo fresquito, y para relajarme con mi gente. 
Aprovechando Halloween, hoy quería enseñaros el look que llevé la noche del jueves para salir por el centro de cerveceo, este año no me he disfrazado así que intenté hacer un mix en blanco y negro de rayas y lentejuelas para darle un toque chic al asunto y a la vez acorde con el día, combiné el jersey con un pantalon fluido de Zara que me chifla y con mi clutch favorito, creo que las rayas y las flores combinan a la perfección. Rematé el look con una laca de uñas negra y el clásico color de labios burgundy. 
Espero que os guste y Feliz comienzo de semana.

Hope you've had a great and terrifyind weekend, I've organized my winter clothes, finally, because here the weather it's cold, and I've relaxed with my family and friends.
Today I want to show my Halloween look for Thursday night to go out with friends, I didn't wear a costume this year so I tried to do a black and white mix with this fabulous sweater, is chic and appropriate for Halloween. I mixed the sweater with this pants from Zara and my favorite clutch, wich makes a perfect mix with the striped sweater.Finally I used my black nail polish and a burgundy colour for my lips.
Hope you like it and happy Monday.














Total look: Zara
Nail polish: OPI

Photos by N.Landín

      
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15 comentarios:

  1. Black and white is always chic.Love your clutch.Thank you for the follow on instagram. Following you back.Keep in touch.
    http://www.fabuloustorture.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Hi lovely, thanks for your comment and for the follow too.
    Lot of kisses :)

    ResponderEliminar
  3. First things first ;-) Welcome to the world of fashion bloggers! Lovely outfit, very chic, classic and elegant yet casual at the same time. I really like it. Beautiful shoes! Would you like to follow each other on GFC? Just let me know so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks so much for your comment, I am new in this fashion world. Sure I follow you right now :)

      Eliminar
    2. Following you on GFC #3. Thx for your lovely comment. You are not showing in my GFC list, would you please try again?
      xox
      Lenya

      Eliminar
  4. Nice look :)

    Federica
    www.thecutielicious.com

    ResponderEliminar
  5. estás guapísima! adoro el look! besazos!

    un beso! te espero en mi blog!

    www.shoesandbasics.com

    ResponderEliminar
  6. I love this black&white outfit, it looks really great and elegant at the same time <3

    And thank you for your nice comment on my blog - I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ResponderEliminar
  7. que monada de look, me encanta el toque de color en los labios!

    www.lessismoreblog.com

    ResponderEliminar
  8. Hola Clara!!! que bonitas fotos! y que preciosa eres!!! me encanta el look!

    ResponderEliminar
  9. El binomio blango y negro ha pegado muy fuerte este año, me encanta el toque del clutch y la espalda de lentejuelas del jersey ;)
    Te sigo, te pasas por mi blog? Un bessito

    www.lamodaamimanerablog.com

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...